Prin utilizarea site-ului www.safetygrup.ro sunteti de acord cu termenii si condițiile societății noastre. Informarea dumneavoastră cu privire la Termenii si condițiile noastre este obligatorie si trebuie făcută înainte de orice acțiune din care pot să rezulte obligații pentru părțile contractante. Pentru evitarea oricăror neîntelegeri se recomandă a se citi cu atenție Termenii si condițiile. Termenii si condițiile generale prevăzute in continuare se aplică tuturor vânzărilor prin intermediul site-ului www.safetygrup.ro, proprietate a societății Safety Grup-RO SRL prin care se efectuează comerț on-line pe teritoriul României.

Termenii și condițiile redate în secțiunile prezente, reglementează relațiile contractuale dintre vânzător și client și/sau membru și sunt parte integrată din acestea, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Aceste relații contractuale iau naștere la înregistrarea unei persoane fizice / juridice, sau la plasarea unei comenzi pe site-ul www.safetygrup.ro.

Prin plasarea unei comenzi clientul confirmă că a luat la cunoștință, că a înțeles și că a acceptat condițiile vânzării în termenii expuși pe site-ul www.safetygrup.ro.

 Modalitate de plată

 Safety Grup-RO SRL pe site-ul www.safetygrup.ro  acceptă urmatoarele modalități de plată 

  • plata ramburs în cont colector
  • plata on-line cu cardul 
  • plata cu ordin de plată

    Prin plata ramburs, produsele sunt expediate dupa confirmarea comenzii prin intermediul firmei de curierat, al cărui reprezentant v-a încasa contravaloarea rambursului datorat si v-a elibera dovada plății, documentul înlocuind chitanța fiscală. 

   Plata prin card on-line se realizează la finalizarea comenzii, atunci când clientul este redirecționat în pagina platformei de plată a partenerului Netopia Mobilpay. Coletul cu produsele comandate va fi expediat imediat ce plata va fi confirmată. În cazul în care această plată nu se poate procesa, clientul v-a fi anunțat de către procesatorul plății , iar societatea noastră v-a lua legatura cu clientul pentru găsirea celei mai bune soluții pentru ambele părți. Datele cardului de plată ale clientului nu vor fi accesibile sau stocate de către www.safetygrup.ro, ci doar de către instituția autorizată de procesare a tranzacției sau o altă entitate autorizată pentru stocarea datelor de identificare a cardului, despre care clientul va fi înștiințat anterior introducerii datelor.

Plata prin ordin de plata  se va face în contul cu urmatoarele date de identificare

  • Titular cont SAFETY GRUP RO SRL
  • IBAN RO19BACX0000001575166000
  • BANCA : UNICREDIT Bank

Livrarea comenzilor in acest caz se v-a face doar după încasarea banilor de catre societatea Safety Grup RO SRL in contul mai sus menționat.

            Prețuri și garanție

   Prețurile produselor uvex, comercializate de Safety Grup-RO SRL pe pagina de site  www.safetygrup.ro, includ TVA și sunt supuse modificărilor.

   Toate produsele comercializate de Safety Grup-Ro beneficiază de o garanție de șase ( 6 ) luni de la data achiziției, conform legislației în vigoare și politicii comerciale ale producătorilor. În cazul în care pe eticheta produsului sau pe pagina de prezentare este menționat un alt termen de garanție consumatorul trebuie să țină cont de acesta. Consumabilele și produsele perisabile au un termen de garanție în pagina de prezentare a produsului. 

   Toate produsele comercializate de Safety Grup-RO sunt noi, livrate în ambalaje originale, cu factură fiscală. 

   Pentru garanție consumatorul trebuie să păstreze factura emisă la data cumpărării pentru a putea face dovada achiziției. 

  Livrarea produselor

   In funcție de disponibilitatea produselor comandate ( in stoc sau la comandă) livrarea se v-a face prin intermediul serviciilor de curierat. Pentru produsele disponibile in stoc, livrarea se v-a face în termen de maxim 72 ore de la data confirmării comenzii, iar pentru cele disponibile la comandă, livrarea se va face in termen de maxim 20 zile de la data primirii unei comenzi ferme.

Toate produsele achiziționate se vor expedia la adresa de livrare indicată de cumpărător în comandă, prin intermediul firmei de curierat Fan Curier. Clientul poate solicita o altă firmă de curierat, condiție în care transportul va fi suportat de către destinatar.

   În situația în care nu se reușește livrarea coletului de către curier, acesta este păstrat un termen de maxim 7 zile la sediul societății de curierat, si veți fi notificat de curier (că nu s-a reusit livrarea). Dacă, coletul nu v-a fi ridicat in acest termen de 7 zile de la sediul Fan Courier, produsul v-a fi returnat la sediul Safety Grup RO iar comanda va fi anulată. În acest caz ne rezervăm dreptul de a nu mai livra produse către dumneavoastră decât în situația în care veți achita în avans următoarele comenzi, indiferent de valoarea produselor comandate.

   Vă rugăm sa verificați cu atenție coletele primite la livrare, în ceea ce privește integritatea lor fizică, iar in situația în care observați deteriorări vizibile la primirea coletului. să refuzați primirea si să completați un proces verbal  împreună cu curierul. Orice reclamații ulterioare nu vor fi luate in considerare in lipsa procesului verbal.

Retur 

 Potrivit prevederilor legale în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv anume, într-un termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea produsului.

    Produsele ce nu satisfac cerințele consumatorului, vor fi expediate cu plata la expeditor (consumator) la adresa:

  • Safety Grup-RO SRL  Str. Lupului nr 39,  Baia Mare, Maramureș

   Cererea de retur va fi procesată doar dacă produsele vor fi expediate vânzătorului înainte de expirarea termenului de 10 zile calendaristice de la primirea lor de către cumpărător, în starea în care au fost livrate, fără a prezenta urme de folosire sau de deteriorare urmare a culpei clientului, Safety Grup-RO apreciind si faptul ca ambalajul produsului sa nu fie deteriorat, sa nu aiba urme de lipire, rupturi sau tăieturi.

Dovada expedierii returului trebuie păstrată până la finalizarea cererii.

Produsele vândute ca set vor fi trimise ca atare.

   Cererea de retur trebuie să fie însoțită de datele clientului, numele complet, numărul contului IBAN, si banca în care se va restitui contravaloarea produselor returnate, factura, număr de telefon și/sau adresă de e-mail. Nu se fac restituiri de bani in numerar.

   Vânzătorul va rambursa contravaloarea produselor returnate, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea cumpărătorului a altei modalități de livrare oferit de comerciant, fără întârzieri nejustificate, într-un termen de maxim 30 zile calendaristice de la data recepției produsului returnat, conform legislatiei in vigoare.

   Costul direct al returnării produselor revine cumpărătorului. Acesta este responsabil pentru diminuarea valorii produselor returnate care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru funcționalitatea și calitatea lor.

   Pentru orice nelămurire, problemă sau sugestie, vă rugăm contactați numărul de telefon 0744.421.355 sau adresa de mail comenzi@safetygrup.ro 

   Informațiile publicate pentru produsele de pe site, pentru textură, culoare sau formă pot diferi în funcție de dispozitivele folosite de consumator, de navigatorul de internet, de sistemul de operare.

   Pentru a oferi o piață corectă, Safety Grup-RO SRL  poate limita numărul comenzilor pentru un singur cumpărător. Fiecare ofertă pentru un produs poate dura până la epuizarea stocului sau, dacă este menționat pe site, până la sfârșitul unei anumite durate de timp.

   Dreptul de autor asupra conținutului site-ului aparține vânzătorului și/sau colaboratorilor acestuia. Vânzătorul își rezervă dreptul de a putea modifica prevederile, structura site-ului fără a lansa în prealabil orice notificare prealabilă către orice utilizator în acest sens.

 

       Dispoziții finale

   Orice altă problemă cauzată de produsele sau de informațiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratată de nici un articol din prezentul document se va soluționa pe cale amiabilă, in termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre Client. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competența revine instanțelor românești de judecată, părțile alegând competența instanțelor de pe raza județului Maramureș.Clientul își asumă în totalitate aceste riscuri, odată ce își exprimă acordul față de acest Contract cu Clienții.